Miasto:
Typ:
kurs
Tryb:
on-line
Opłata:
850,- zł od osoby
750,- zł Cena dla członków O/O SKwP w Zielonej Górze

Kurs zaawansowany Microsoft Excel dla księgowych II st.

(ON-LINE)

PLANOWANE ROZPOCZĘCIE KURSU  17.01.2025r., godz. 16:30

 

Harmonogram spotkań:

Lp. Data

zajęć

Dzień Ilość jedn. dydakt. Godziny zajęć W tym przerwy

 

1. 17.01.2025 r. piątek 5 godz. 16:30 – 20:30 15 min.
2. 18.01.2025 r. sobota 5 godz. 09:00 – 13:00 15 min.
3. 24.01.2025 r. piątek 5 godz. 16:30 – 20:30 15 min.
4. 25.01.2025 r. sobota 5 godz. 09:00 – 13:00 15 min.
5. 31.01.2025 r. piątek 5 godz. 16:30 – 20:30 15 min.


Cel kursu:

Kurs zaawansowany Microsoft Excel dla księgowych adresowany jest do osób, które chcą korzystać z zaawansowanych narzędzi programu Microsoft Excel w księgowości. Uczestnicy kursu nabędą umiejętność korzystania z narzędzi programu Microsoft Excel służących do importowania i analizy danych, tworzenia raportów, prognoz, scenariuszy oraz wizualizacji danych. Ponadto uczestnicy kursu zostaną zapoznani ze sposobami ochrony danych w arkuszach kalkulacyjnych.

W ramach kursu uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Tworzenia raportów z zastosowaniem tabel i wykresów przestawnych.
  • Porządkowania danych oraz definiowania reguł ograniczających wprowadzanie niepoprawnych danych.
  • Ochrony danych w arkuszu.
  • Importowania i przetwarzania danych za pomocą Power Query
  • Analizy danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem tablic danych i menedżera scenariuszy.
  • Analizy danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem narzędzi szukaj wyniku oraz Solver.

Wykładowca: Katarzyna Racka

doświadczony specjalista z zakresu analizy i eksploracji danych, nauczyciel akademicki, autor wielu publikacji naukowych oraz wykładowca licznych szkoleń i kursów. Ukończyła Wydział Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego kierunku Matematyka specjalności Informatyka z zastosowaniami oraz studia podyplomowe w zakresie Big Data – przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych na Politechnice Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informatycznych.

Program:

1. Tworzenie raportów z zastosowaniem tabel i wykresów przestawnych.

2. Porządkowanie danych oraz definiowanie reguł ograniczających wprowadzanie niepoprawnych danych. Ochrona danych w arkuszu.

3. Import i przetwarzanie danych za pomocą Power Query

4. Analiza danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem tablic danych i menedżera scenariuszy. Analizy – co jeśli.

5. Analiza danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem narzędzi szukaj wyniku oraz Solver. Odwrotna analiza – co jeśli.

Formuła szkolenia:

✅ szkolenie prowadzone jest w formule on-line i ma cechy szkolenia stacjonarnego;

✅ podczas szkolenia komunikacja uczestników z wykładowcą odbywa się na czacie

(uczestnicy widzą zarówno prezentację i wykładowcę oraz mają możliwość zadawania

pytań);

✅ każdy z uczestników szkolenia otrzyma na 1-2 dni przed terminem rozpoczęcia:

✅ indywidualne hasło i login,

✅ materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.

Wymagania sprzętowe:

❌ Potrzebny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą

audio-video (kamerka, głośnik, słuchawki),

❌ Program Microsoft Excel, preferowana wersja 365.

Czas trwania:

 25 godzin wykładowych on-line

Płatność za szkolenie:

Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email  o dokonanie przedpłaty.

Rezygnacja z kursu:

Rezygnacja z uczestnictwa w kursie powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres szkolenia@zgora.skwp.pl lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.

Serdecznie zapraszamy!!!

Szkolenie Organizowane jest wspólnie z Oddziałem Okręgowym we Włocławku.

ul. Kopernika 5
65-063 Zielona Góra

tel. 68 325 31 48
kom. 516 413 516
kom. 516 413 518
tel. 68 325 35 91

biuro@zgora.skwp.pl
szkolenia@zgora.skwp.pl

BNP Paribas Bank Polska S.A. 46 2030 0045 1110 0000 0051 7160