Kurs zaawansowany Microsoft Excel dla księgowych II st.
(ON-LINE)
PLANOWANE ROZPOCZĘCIE KURSU 17.01.2025r., godz. 16:30
Harmonogram spotkań:
Lp. | Data
zajęć |
Dzień | Ilość jedn. dydakt. | Godziny zajęć | W tym przerwy
|
1. | 17.01.2025 r. | piątek | 5 godz. | 16:30 – 20:30 | 15 min. |
2. | 18.01.2025 r. | sobota | 5 godz. | 09:00 – 13:00 | 15 min. |
3. | 24.01.2025 r. | piątek | 5 godz. | 16:30 – 20:30 | 15 min. |
4. | 25.01.2025 r. | sobota | 5 godz. | 09:00 – 13:00 | 15 min. |
5. | 31.01.2025 r. | piątek | 5 godz. | 16:30 – 20:30 | 15 min. |
Cel kursu:
Kurs zaawansowany Microsoft Excel dla księgowych adresowany jest do osób, które chcą korzystać z zaawansowanych narzędzi programu Microsoft Excel w księgowości. Uczestnicy kursu nabędą umiejętność korzystania z narzędzi programu Microsoft Excel służących do importowania i analizy danych, tworzenia raportów, prognoz, scenariuszy oraz wizualizacji danych. Ponadto uczestnicy kursu zostaną zapoznani ze sposobami ochrony danych w arkuszach kalkulacyjnych.
W ramach kursu uczestnicy nabędą umiejętności:
- Tworzenia raportów z zastosowaniem tabel i wykresów przestawnych.
- Porządkowania danych oraz definiowania reguł ograniczających wprowadzanie niepoprawnych danych.
- Ochrony danych w arkuszu.
- Importowania i przetwarzania danych za pomocą Power Query
- Analizy danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem tablic danych i menedżera scenariuszy.
- Analizy danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem narzędzi szukaj wyniku oraz Solver.
Wykładowca: Katarzyna Racka
doświadczony specjalista z zakresu analizy i eksploracji danych, nauczyciel akademicki, autor wielu publikacji naukowych oraz wykładowca licznych szkoleń i kursów. Ukończyła Wydział Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego kierunku Matematyka specjalności Informatyka z zastosowaniami oraz studia podyplomowe w zakresie Big Data – przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych na Politechnice Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informatycznych.
Program:
1. Tworzenie raportów z zastosowaniem tabel i wykresów przestawnych.
2. Porządkowanie danych oraz definiowanie reguł ograniczających wprowadzanie niepoprawnych danych. Ochrona danych w arkuszu.
3. Import i przetwarzanie danych za pomocą Power Query
4. Analiza danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem tablic danych i menedżera scenariuszy. Analizy – co jeśli.
5. Analiza danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem narzędzi szukaj wyniku oraz Solver. Odwrotna analiza – co jeśli.
Formuła szkolenia:
✅ szkolenie prowadzone jest w formule on-line i ma cechy szkolenia stacjonarnego;
✅ podczas szkolenia komunikacja uczestników z wykładowcą odbywa się na czacie
(uczestnicy widzą zarówno prezentację i wykładowcę oraz mają możliwość zadawania
pytań);
✅ każdy z uczestników szkolenia otrzyma na 1-2 dni przed terminem rozpoczęcia:
✅ indywidualne hasło i login,
✅ materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Wymagania sprzętowe:
❌ Potrzebny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą
audio-video (kamerka, głośnik, słuchawki),
❌ Program Microsoft Excel, preferowana wersja 365.
Czas trwania:
25 godzin wykładowych on-line
Płatność za szkolenie:
Prosimy nie uiszczać opłaty za szkolenie do momentu otrzymania prośby za pomocą wiadomości email o dokonanie przedpłaty.
Rezygnacja z kursu:
Rezygnacja z uczestnictwa w kursie powinna być przesłana w formie podpisanego własnoręcznie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres szkolenia@zgora.skwp.pl lub dostarczona osobiście do organizatora kształcenia.
Serdecznie zapraszamy!!!
Szkolenie Organizowane jest wspólnie z Oddziałem Okręgowym we Włocławku.