Planowany termin szkolenia: marzec 2025 - godz. 9,00 - 12.15 (4 godz.)
Temat: Cyfryzacja biur rachunkowych i działów księgowych w firmach
SZKOLENIE - ONLINE
Wykładowca:
Jola Uździcka, członek zarządu JAWAIT Sp. z o.o. Od 19 lat związana zawodowo z polską branżą informatyczną. Doświadczenie zdobywała u producenta systemów informatycznych w firmie Streamsoft (11 lat), w centrum przetwarzania danych Sinersio Polska Sp. z o.o. (5 lat) oraz aktualnie w JAWASOFT S.C. i JAWAIT Sp. z o.o. Od wielu lat prowadzi wykłady, szkolenia i prezentacje na konferencjach z zakresu nowoczesnych technologii i informatyzacji firm. Pełni funkcje dyrektora sprzedaży i marketingu, a także aktywnie sprzedaje rozwiązania informatyczne. Dzięki temu, posiada bogatą wiedzę z zakresu oczekiwań, problemów i wyzwań z jakimi mierzą się firmy i biura rachunkowe w procesie cyfryzacji. Absolwentka Uniwersytetu Zielonogórskiego na Wydziale Mechanicznym na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji ze specjalnością Informatyczne technologie zarządzania logistycznego (2007r.) oraz na Wydziale Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing ze specjalnością Controlling w zintegrowanych systemach zarządzania (2005r.).
PROGRAM:
- Cyfryzacja księgowości i jej wpływ na konkurencyjność:
- Cyfryzacja to nie tylko zakup programu finansowo-księgowego.
- Technologia zmienia oczekiwania klientów i pracę księgowych.
- Bezpieczeństwo danych i ciągłość działania.
- Świadomość cyberzagrożeń i konsekwencje braku ochrony.
- Jak przygotować biuro rachunkowe lub firmę do wdrożenia cyfryzacji?
- Analiza oferty rynkowej oprogramowania finansowo-księgowego:
- Jak nie zmęczyć się w luksusie posiadania wielu możliwości do wyboru?
- O czym myślimy, gdy mówimy, że chcemy kupić „dobry program finansowo-księgowy”?
- Dlaczego warto znaleźć czas na analizę potrzeb, problemów i wyzwań?
- Jak się przygotować do spotkań z dostawcami oprogramowania?
- Programy finansowo-księgowe w świetle zmian przepisów prawnych.
- Wybór programu finansowo-księgowego i co dalej?
- Wdrożenie, szkolenia, serwis i wsparcie użytkownika – na co warto zwrócić uwagę?
- Przekroczony budżet i niespełnione oczekiwania – jak do tego doszło?
- Utrzymanie i rozwój programu finansowo-księgowego - współpraca z dostawcą lub jej brak.
- Jakie są powody wymiany programów finansowo-księgowych i kiedy jest najlepszy czas, aby to zrobić?
OPŁATA:
- 200 zł od osoby
Wymagania techniczne:
- komputer z głośnikiem/ laptop
- stabilny dostęp do Internetu,
- przeglądarka internetowa (preferowana Google Chrome).informacje dodatkowe
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 46 2030 0045 1110 0000 0051 7160 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) zgodnie z ogólnymi warunkami świadczenia usług szkoleniowych Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym zaświadczeniem.
Realizacja kursu uzależniona jest od ilości osób zainteresowanych powyższą tematyką.